Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

feo

Iratkozz fel hírlevelünkre és mi elküldjük neked a legizgalmasabb cikkeinket.

bezárom

www.feo.hu
  • FEO.HU

  • Kis színes
  • Mobilitás
  • Otthon vidéken
  • Kultúrkitérő
  • Gazdálkodj okosan
  • Csak egy lépés
  • Gasztronómia

A motivációra és a testi-lelki állóképességre meg lehet érni

Interjúk

Gasztrohegy upgrade – Badacsony magasabb sebességbe kapcsol

Kultúrkitérő

Tisztelgés a BUENAVISTA SOCIAL CLUB elött

Kultúrkitérő

A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

Mobilitás

Mindentudó vitaminok és a stroke

Kis színes

Ilyen hatással van rád a napfény: energikussá, de nyugtalanná is tehet

Kis színes

Életet ment vagy hamis biztonságérzetet ad?

Otthon vidéken

Már tudjuk, hogy Önnek melyik a kedvenc fánkja!

Gasztronómia

Költséghatékony, változatos és az életmódváltásba is beilleszthető fogás: így készítsük el a tökéletes szendvicset

Aktuális
  1. Mobilitás
  2. Az elmúlt tíz évben nem történt ilyen: Új Toyota...

Az elmúlt tíz évben nem történt ilyen: Új Toyota szalon nyílt Budapesten

  • május 02, 2019
  • Komment

A környezetbarát hibrid elektromos hajtás sosem látott népszerűségének köszönhetően történetének egyik legsikeresebb időszakát éli a Toyota, amely az elmúlt években hazánkban is rendre messze a piaci bővülés ütemnél nagyobb növekedést produkált, idén pedig egyetlen év alatt 7 új modellt mutat be Magyarországon

Utóbbiak között ott van a világ legnépszerűbb személyautójának számító Corolla, a világ legkedveltebb SUV-jaként ismert RAV4, és a világ legnagyobb darabszámban értékesített felső-középkategóriás autója, a Camry legújabb generációja is, de idén tér vissza a emellett sportautólegenda Supra, az év végén pedig vadonatúj kompakt áru- és személyszállítóval is jelentkezik a márka, PROACE CITY néven. Mindennek ismeretében nem is dönthetett volna jobbkor új bemutatóterme megnyitása mellett a közel három évtizede az egyik legsikeresebb magyarországi Toyota márkakereskedésnek számító Toyota Sakura, amelyet a vállalat a sokatmondó TOYOTA SAKURA HIBRID KÖZPONT névre keresztelt. A kifejezetten a környezetbarát modellek értékesítését és kiszolgálását fókuszba helyező bemutatóterem és márkaszervíz megnyitásának jelentőségét jól mutatja, hogy az eseményt nem csupán megjelenésével tisztelte meg, de beszédet is tartott Tarlós István budapesti főpolgármester és Bús Balázs harmadik kerületi polgármester, a vendégek között pedig számos ismert közéleti szereplő, olimpikon, valamint a színházi és művészvilág több jeles szereplője is feltűnt. Kiválóan fémjelezte mindeközben azt, hogy a Toyota számára mennyire fontos az új létesítmény megnyitása, hogy az eseményen részt vett Jacek Pawlak, a vállalat regionális elnöke is, aki egy egyenesen Japánból érkezett remekbeszabott szamurájkardot, egy katanát adott át a vállalat vezetőinek beszédjét követően.

A világ legzöldebb autógyártójának idei modellinvázóját, és a modellek elképesztően pozitív fogadtatását, illetve az azokat övező várakozásokat látva nem túlzás kijelenteni, hogy 2019 egyértelműen a Toyota éve lehet. Mindez kiváló alapot teremt arra, hogy az elmúlt évek vidéki szalonnyitásai után több mint 10 év után először a meglehetősen komoly versenykörnyezetnek számító Budapesten is új Toyota bemutatóterem és márkaszervíz nyíljon. A Bécsi út 178. szám alatt megtalálható vadonatúj TOYOTA SAKURA HIBRID KÖZPONT-ot a Sakura cégcsoport tagjaként 1992 óta hivatalos Toyota márkakereskedő partnerként a kezdetektől Óbudán működő Toyota Sakura nyitotta.

Több évtizedes sikeres, stabil működés


A jelenlegi méretét fokozatosan elérő márkakereskedés tulajdonosai magyar magánszemélyek, a vállalat alapítója Füredi István aki a cég alapítását megelőzően több, nagy példányszámú napi és hetilap igazgatója volt. A vállalat valamennyi többi tulajdonosa is Toyota Sakuránál dolgozik, több mint 20 éve. A Toyota Sakura fennállása óta több mint 12 000 új és használt gépjárművet értékesített, évente mintegy 13 000 autót javít 2018-ban 75 fővel,  8 milliárd forintos nettó árbevételt ért el. A Sakura telephelyei ma már összesen 8000 nm-en, több mint 20 szerviz állással,  1200 négyzetméteres új autó bemutató területtel, karosszéria üzemmel, használt autó kereskedelemmel, bérautó és flotta kezelési szolgáltatással, haszongépjármű bemutató területtel, valamint online értékesítési tevékenységgel szolgálják ki a budapesti Toyota és Lexus ügyfeleket.  A Toyota Sakura jelentette stabilitást jól mutatja, és az ügyfélmegelégedettség kimagasló szintjében is elengedhetetlen szerepe van annak, hogy a vállalat munkatársai közül 30 fő több mint 15 éve a cégnél dolgozik, a felső fokú végzettséggel rendelkező munkatársak aránya 50%, angolul vagy más idegen nyelven az értékesítés és szolgáltatás területén dolgozó munkatársak többsége beszél, így külföldi, diplomata ügyfeleket is képesek kiszolgálni.

„Mind értékesítési, mind szerviz tanácsadói és autó szerelői területen is a legjobbakkal dolgozunk. Erre bizonyíték a számtalan Magyar Bajnoki cím, melyeket kollégáink különböző szakmai versenyeken nyertek. A világ legzöldebb autógyártójaként ismert Toyota startégiai célkitűzéseit szem előtt tartva és ezeket az értékeket magunk is osztva, több, mint két évtizede megkezdett hibrid stratégiánk gyümölcseként tavaly a harmadik egymást követő évben érte el a Sakura a legmagasabb hibrid eladási arányt Toyota magyarországi márkakereskedői hálózatán belül.” – avat be Szilasi János, a Toyota Sakura vezérigazgatója, a GÉMOSZ Elnökségi Tagja.

Budapest egyik legszínvonalasabb bemutatóterme


A vadonatúj, a Bécsi út 178 szám alatt megnyílt TOYOTA SAKURA HIBRID KÖZPONT az egyik legkorszerűbb és legnagyobb újonnan megálmodott és létrehozott autókereskedelmi és szolgáltató komplexum Budapesten, amelynek célja kifejezetten a környezetbarát hibrid elektromos gépjárművek iránt érdeklődő ügyfelek kiszolgálása. A bemutatóterem zöld környezetben, ideális közlekedési csomópontban – Vörösvári út – Bécsi út kereszteződésben -  elhelyezkedve mind a gépkocsival, mind a tömegközlekedéssel érkező ügyfelek számára könnyen elérhető.

„Vállalatunk az elmúlt években 5 komoly  - első helyezést jelentő – szakmai díjat és számtalan dobogós helyezést kapott a Toyota Central Europe vezetésétől a . Fejlődésünkre jellemző, hogy az elmúlt két év alatt eladásainkat a Toyota és Lexus márkák tekintetében megkétszereztük, jóval a piaci növekedés felett teljesítvee. A következő időszakban ezt a növekedést szeretnénk megismételni, Lexus modellekből két év alatt 200 db-ot tervezünk értékesíteni. Flotta partereink egyre bővülő száma és aránya az ügyfeleinkkel folytatott közös gondolkodás, és a költséghatékony szolgáltatási modellünk eredménye.” –  fogalmaz Szilasi János.

„A Toyota számára 2019 a vállalat fennállásának egyik legfontosabb, és reményeink szerint legsikeresebb éve lesz, amelyet a legendás Supra visszatérése, és a kompakt áru- és személyszállító szegmensben hiánypótló PROACE CITY bemutatása mellett a Toyota világszinten is legfontosabb modelljei, a Corolla, a RAV4 és a Camry legújabb generációjának bemutatása fémjelez. Nagy öröm számunkra, hogy a hosszú évek óta  egyik legsikeresebb és a vállalat értékeit legmagasabb színvonalon képviselő márkakereskedő partnerünk, a Toyota Sakura ebben az évben döntött egy vadonatúj, európai szinten kimagasló színvonalat is képviselő budapesti márkakereskedés megnyitása mellett, amely hibrid központként nem csupán márkánk magyarországi sikereihez, de Budapest és szűkebb pátriájuk, Óbuda zöldüléséhez és nagymértékben hozzájárulhat.” – mutat rá László Richárd, a Toyota magyarországi országigazgatója.

A sikerek arra köteleznek, hogy visszaadjunk valamit a közösségnek


A Toyota Sakura egészen különleges, a társadalmi felelősségvállalás fontosságát alapvetésnek tekintő vállalati filozófiája az elmúlt években számos a kultúra és a közélet, illetve a vállalat szűkebb pátriája, Óbuda környezetbarát megújulását támogató megmozdulásra teremtett alapot.

„A sikeres arra köteleznek bennünket, hogy lehetőségeink szerint minél többet visszaadjunk annak a közösségnek, amelyben működünk. Éppen ezért rendkívül fontosnak tartjuk az óbudai polgárok közösségének számos területen történő támogatását épp úgy, mint a beteg gyermekek gyógyulását segítő Bátor Tábor Alapítvány, az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány vagy épp a Gyermekvasutasokért Alapítvány folyamatos segítését, amelyek fontos részét képezik társadalmi felelősségvállalási tevékenységünknek. Vállalatunk önmaga számára megfogalmazott kulturális missziójának kiváló gyakorlati példái  az évekkel ezelőtt megalapított Sakura díj, amely a Central Színház művészei közül a közönség véleménye alapján kerül átadásra minden évben, illetve „Lélekmelengető” Művészeti Estek. Célunk, hogy ebben az évtizedben ügyfeleink szemében a legjobb Márkakereskedővé válhassunk városunkban, környezetünknek hasznos tagjai legyünk,  munkatársaink  és családjuk számára pedig sikereket, fenntartható fejlődést garantáljunk a Toyotával közösen. Közösséget építünk – ez Óbuda szlogenje, amely bennünket is inspirál ezért ’kölcsönvettünk’ Bús Balázs polgármester úrtól, hisz hitünk szerint mi is ezt tesszük nap, mint nap: közösséget, családot építünk, egy nagy Toyota családot..” – árulja el Füredi István, a Toyota Sakura alapító-tulajdonosa.

  • autó toyota toyota sakura

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kommentek

feo.hu

    FEO.HU

    Kapcsolódó cikkek

    Mobilitás
    Egyterű, de nagyszerű - Toyota Proace City Verso
    Egyterű, de nagyszerű - Toyota Proace City Verso

    Már csak egy nagy család kellene mellé!

    olvass tovább
    Mobilitás
    Utolsó előtti pillanat – Toyota Yaris 1,5 TNGA
    Utolsó előtti pillanat – Toyota Yaris 1,5 TNGA

    Több mint 20 éve már, hogy a Yaris közöttünk van és immáron negyedik generációjához érkezett. Az egyik legsikeresebb kisautó életében, formájában igazán sok hullámhegy és hullámhegy váltotta egymást, kereste az útját és talán ezzel a modellváltozattal újra meg is fogja találni.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Célba ért – Toyota C-HR Selection 2.0 Hybrid
    Célba ért – Toyota C-HR Selection 2.0 Hybrid

    IGEN, IGEN, IGEN! Csak egy valami hiányzott eddig a C-HR-ből. A kompakt méretű crossover immár 2l-es motorral is kapható. Az új motor által új értelmet nyert számomra a Toyota által kínált hybrid autózás.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive
    Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive

    Szinte a világ valamennyi pontján kapható, sőt még a neve is azonos minden országban. Az egyik legmegosztóbb formavilágú autó, ami jelenleg fut az utakon. Európában a 6. legnépszerűbb kompakt kategóriájú SUV, amelyből a gyártás kezdete óta évente több mint 100e darab talál gazdára. Igen, ez a C-HR.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Semmi sem az, aminek látszik – Toyota Supra
    Semmi sem az, aminek látszik – Toyota Supra

    A Supra szinte egyidős velem, szóval azt is mondhatom, hogy együtt nőttünk fel. Az már egy másik kérdés, hogy a Suprát sokkal többen ismerik, mint engem és egészen valószínű, hogy többen vágynak egy Suprára, mint rám - de ez pusztán genetika és ezért nem haragszom senkire.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Megveheted a nyugalmat
    Megveheted a nyugalmat

    Legyártottak 44 millió darab Corollát de még soha nem jutott eszembe, hogy kellene egy ilyen, vagy egyszerűen csak ki kellene próbálni. Egészen egy késő őszi nyaralásunkig, ahol a parkolóban egy új, fehér Corolla Sedant pillantottam meg. „Ki az, aki ehelyett Lexust vesz?” Kérdeztem a párom. „Milyen jól néz ki ez az autó?! Na, egy ilyen kellene.” Működik a vonzás. Most itt áll a ház előtt. Az első métereket már megtettük. Nem egy Kardashian lány, inkább egy Kate Middleton. Elegáns, kimért, jószívű és megbízható.

    olvass tovább
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    © feo.hu Copyright 2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • Kis színes
    • Mobilitás
    • Otthon vidéken
    • Kultúrkitérő
    • Gazdálkodj okosan
    • Csak egy lépés
    • Gasztronómia