Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

feo

Iratkozz fel hírlevelünkre és mi elküldjük neked a legizgalmasabb cikkeinket.

bezárom

www.feo.hu
  • FEO.HU

  • Kis színes
  • Mobilitás
  • Otthon vidéken
  • Kultúrkitérő
  • Gazdálkodj okosan
  • Csak egy lépés
  • Gasztronómia

A motivációra és a testi-lelki állóképességre meg lehet érni

Interjúk

Gasztrohegy upgrade – Badacsony magasabb sebességbe kapcsol

Kultúrkitérő

Tisztelgés a BUENAVISTA SOCIAL CLUB elött

Kultúrkitérő

A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

Mobilitás

Mindentudó vitaminok és a stroke

Kis színes

Ilyen hatással van rád a napfény: energikussá, de nyugtalanná is tehet

Kis színes

Életet ment vagy hamis biztonságérzetet ad?

Otthon vidéken

Már tudjuk, hogy Önnek melyik a kedvenc fánkja!

Gasztronómia

Költséghatékony, változatos és az életmódváltásba is beilleszthető fogás: így készítsük el a tökéletes szendvicset

Aktuális
  1. Mobilitás
  2. A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot...

A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

  • május 16, 2024
  • Komment

A SsangYong gyártója, a KGM áprilisban összesen 6,088 járművet értékesített exportra. Az értékesítési rekordhoz az AutoWallis magyarországi adatai is jelentősen hozzájárultak.

2024 áprilisában a Torresből 1,933 darabot, az új Torres EVX-ből pedig 1,699 darabot értékesített a KGM, ami éves szinten 40,1%-os, kumuláltan 39,4%-os exportnövekedést eredményezett.


A KGM exporttevékenységében január óta négyhónapos növekedési tendencia mutatható ki, amelynek oka, hogy az értékesítési volumen két egymást követő hónapban is elérte a több mint 6,000 darabot. Az export folyamatos bővülését a törökországi, az ausztráliai és az AutoWallis immár 9 közép-európai piacon jelen lévő exportértékesítésének folyamatos növekedése hajtja.


A KGM a jövőben a dél-koreai és a globális exportvolumen növelésére és az ügyfélkapcsolatok bővítésére irányuló stratégiákra összpontosít. Az ázsiai gyártó globális együttműködések révén is segíti az értékesítést, ilyen például az EuroSporttal való együttműködés, amely növeli a márka ismertségét az európai piacokon.


A KGM egyik tisztviselője elmondta, hogy „a Torres EVX bevezetése és a globális marketingstratégiánk megerősítésére tett erőfeszítéseink révén két egymást követő hónapban több mint 6,000 járművet tudtunk értékesíteni. Az exportértékesítések folyamatos növekedése, valamint a belföldi piacra irányuló erőfeszítések a különböző ügyféltalálkozási pontok megerősítésével tovább fokozódnak a globális eladások növelése érdekében” – tette hozzá.


Töretlen bővülés Magyarországon


A lokális tartalomgyártás fontosságát vallja az AutoWallis is. Ennek fényében a márkaismertség növelése érdekében Magyarországon is szerteágazó marketing aktivitások futnak. Magyar márkanagyköveteket alkalmaznak kommunikációjukban és itthoni gyártású reklámfilmjeikben – például tavaly ősszel Thuróczy Szabolcs, Berki Krisztián és Nyári Dia főszereplévésel forgattak reklámszpotot a Torreshez –, amelyeknek hatása az értékesítésben is realizálódhat.


Többek között ezen lokális marketing aktivitásoknak köszönhetően a SsangYong továbbra is a hazai autópiac egyik legnagyobb meglepetése. Évek óta folyamatosan emelkedő regisztrációs eredmények mellett 2024-ben tovább növekszik a márka iránti vásárlási kedv.


Magyarországon 2022-ben több mint 2,000 SsangYong jármű kelt – megduplázva az azt megelőző év eredményét –, és ez a szám 2023-ban pedig tovább növekedett, amellett, hogy a márka növelte a piaci részesedését is. A SsangYong a 2022-es 1,77%-os eredményhez képest 2023-ban 1,82%-os piaci részesedést ért el a magyar piacon a személyautók tekintetében, amely a legmagasabb piacrész volt Európában.


A SsangYong Magyarországon a 6. legkedveltebb márka a természetes személyeknél. A Korando a C-SUV szegmensben a 4., a magánszemélyeknél az első helyezett lett a 2023-as regisztrációk alapján.
A modellpaletta a nagy sikernek örvendő D-SUV kategóriában 2023-ban a Torres-szel bővült, de év végén megérkezett a ráncfelvarráson átesett Tivoli, a Rexton és a Musso Grand is.


2024 tavaszán a kínálat az elektromos Torres-szel frissül. A Torres EVX a dél-koreai gyártó válasza az elektromos mobilitás iránti növekvő globális igényre, és egy újabb lépés annak érdekében, hogy a márka a fenntarthatóság és innováció éllovasává váljon. Az új modell akár 462 kilométeres WLTP szerinti hatótávolságot tud elérni 73,4 KWH-s akkumulátorával. A kényelemre garancia a 703 literes csomagtér is.  A Torres EVX 10 év vagy 1,000,000 km akkumulátorgaranciával, akár 11,999,000 Ft-től elérhető – cégek részére 4,000,000 forintos állami támogatással.

  • értékesítés SsangYong

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kommentek

feo.hu

    FEO.HU

    Kapcsolódó cikkek

    Mobilitás
    Feladja a leckét – Ssangyong Rexton G4
    Feladja a leckét – Ssangyong Rexton G4

    Megújult a Sssangyong Rexton G4, a márka zászlóshajója, így kapva-kaptam az alkalmon, hogy újra beleülhessek. Sokan meglepődhetnek ezen, hogy miért örültem ennek ennyire, hogy egy kevéssé ismert márkát újra tesztelhetek. Remélem a cikket követően mindenkiben eloszlanak a kérdőjelek.

    olvass tovább
    Mobilitás
    I love it - Tivoli 1.5GDI
    I love it - Tivoli 1.5GDI

    Nagyon nehéz az új és feltörekvő márkák helyzete, különösen azoké, amelyek mélyről indultak. Talán a leginkább így van ezzel a Ssangyong. Csúnya autókat gyártani, aztán egyszerre csak szépeket, vagy legalábbis elfogadható formájúakat, nem megy máról holnapra. Fizikálisan, ha az autógyárnak sikerül is, a vásárlók számára ennek az elfogadása sokkal lassabb folyamat.

    olvass tovább
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    © feo.hu Copyright 2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • Kis színes
    • Mobilitás
    • Otthon vidéken
    • Kultúrkitérő
    • Gazdálkodj okosan
    • Csak egy lépés
    • Gasztronómia