Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

  • február 04, 2022

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább

Nem hallgatnak a szakemberekre a magyarok

  • augusztus 31, 2021

Hiába hangoztatja egyre több szakember, és olvashatunk egyre gyakrabban arról, hogy nem csupán a vízparton töltött nyaralás idején, hanem egész évben, folyamatosan szükséges a fényvédelem, úgy tűnik, hogy ebből a szempontból még nem túl tudatosak hazánkban a fogyasztók. Jól mutatják ezt a 2020-as és a 2021-es adatok is, ugyanis ahogyan visszaesett az utazások és nyaralások lehetősége, úgy csökkent a kereslet a fényvédők iránt - mutat rá a jelenségre Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója. Hasonló a helyzet a rovarriasztó szerekkel kapcsolatban is, ám ezt leginkább az elmaradt szúnyoginvázió indokolja.

olvass tovább

Precíz hőmérséklet-szabályozás a gombatárolásnál

  • augusztus 11, 2021

A gomba nagykereskedők számára nem csupán hazánkban, hanem például Franciaországban is folyamatos kihívás, hogy biztosítsák a tárolóhelyiségekben azt a megfelelő hőmérsékletet, ami frissen tartja az árut, amíg az eljut a kiskereskedőkhöz és a vásárlókhoz. Egy franciaországi nagykereskedő – Extracèpes – 2020-ban teljesen felújította tárolóját, ahol két hűtőkamra is helyet kapott. Ezekben a gombák számára ideális hőmérsékletet 14 darab Panasonic CO₂ kondenzációs egységgel ellátott rendszer biztosítja. A projekt esetében a gépek teljes hűtési kapacitása 110 kW és a +8 és -20 °C fok közötti hőmérséklet biztosítására lettek kiválasztva.

olvass tovább

Ötöst az ötösnek! – BMW 530e

  • december 19, 2020

2020-ban megszokhattuk, hogy az osztályzatokat online fórumokon adják, így gondolom senkit nem lep meg, hogy a Krétában javaslom, hogy a BMW a következő tárgyakból kapjon ötös osztályzatot: dizájn, kényelem, technika, presztízs. Egyedül a meghajtásra nem adnék maximális osztályzatot, de ezt be lehet tudni annak, hogy a napi autóhasználati szokásaim nem ideálisak egy plug-in hibridhez.

olvass tovább

A fullos háromhengeres – KIA Ceed 120 T-GDI Gold

  • december 16, 2020

2020 válasza a környezetvédelmi problémákra természetesen a hibrid és az elektromos. De amennyiben maradni akarunk a hagyományos erőforrások mellett, mert a pénztárca, vagy éppen a józan ész azt diktálja, hogy a fenti kettő tökéletesen fölösleges, avagy értelmetlenül drága, akkor hétköznapi ember a háromliteres motor helyett a háromhengerest tudja választani.

olvass tovább

Minden benne van, ami kell – KIA Xceed Plug-in

  • november 25, 2020

Ha receptes könyvet kellene írni autó témában és azokat az alapanyagokat kezdeném felsorolni, ami biztosan kell ahhoz, hogy sikeres modell jöjjön létre, így kezdeném: Végy egy emelt hasmagasságú autót, amely se nem túl nagy, se nem túl kicsi. Legyen plug-in, mert az már kellőképpen zöld és enélkül 2020-ban sokkal nehezebb bármit tálalni. Hát így kezdődik az Xceed plug-in története.

olvass tovább

Ha az út a versenypálya - Renault Megane R.S. Trophy

  • szeptember 29, 2020

Az hiszem a legtalálóbb szó, hogy beteg. Jó értelemben véve nagyon beteg. Más volt, ahogy megkaptam az autót. Volt egy olyan érzés bennem, hogy olyan élmény következik, amelyet ritkán tapasztaltam eddig életemben. Vigyázz a gumikra, ameddig be nem melegszenek! Vigyázz a fékekre, mert hidegen nem fognak! Mi ez, felkészítés egy rally versenyre? Hát pontosan az!

olvass tovább

A nyolcas – 2020 VW Golf 1,5 Tsi

  • szeptember 26, 2020

A kategória legismertebb, legmeghatározóbb modellje elért a nyolcadik generációhoz. Forma szempontjából, ahogy lenni szokott, nem hozott óriási áttörést. Természetesen hosszabb lett és szélesebb, de a lényeg belül van, a jól ismert, utánozhatatlan Golf formaterv mögött.

olvass tovább

Amiért szeretünk vezetni - MX-5 RF G184 Takumi

  • szeptember 22, 2020

Talán sokakban merült fel már a kérdés, nem csak bennem, hogy vajon mi az, amiért szeretünk vezetni. Lehet kliséket mondani, hogy a haladás miatt, hogy leküzdhetünk általa távolságokat, elérhetünk sosem látott úticélokat. Ez mind-mind igaz, de maga a vezetés ennél sokkal többet jelent.

olvass tovább

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna

  • szeptember 19, 2020

A Juke mindig is egy olyan autó volt, amelyet lehetett szeretni, vagy éppen utálni. Egy dolgot nem lehetett soha, közömbösnek lenni iránta. Az egyik legmegosztóbb formatervvel rendelkező autó, amely megteremtette a kompakt crossover szegmenst, 9 év után teljesen megújult.

olvass tovább