Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

feo

Iratkozz fel hírlevelünkre és mi elküldjük neked a legizgalmasabb cikkeinket.

bezárom

www.feo.hu
  • FEO.HU

  • Kis színes
  • Mobilitás
  • Otthon vidéken
  • Kultúrkitérő
  • Gazdálkodj okosan
  • Csak egy lépés
  • Gasztronómia

A motivációra és a testi-lelki állóképességre meg lehet érni

Interjúk

Gasztrohegy upgrade – Badacsony magasabb sebességbe kapcsol

Kultúrkitérő

Tisztelgés a BUENAVISTA SOCIAL CLUB elött

Kultúrkitérő

A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

Mobilitás

Mindentudó vitaminok és a stroke

Kis színes

Ilyen hatással van rád a napfény: energikussá, de nyugtalanná is tehet

Kis színes

Életet ment vagy hamis biztonságérzetet ad?

Otthon vidéken

Már tudjuk, hogy Önnek melyik a kedvenc fánkja!

Gasztronómia

Költséghatékony, változatos és az életmódváltásba is beilleszthető fogás: így készítsük el a tökéletes szendvicset

Aktuális
  1. Mobilitás
  2. VW Transporter Bulli – A busz, ami menő

VW Transporter Bulli – A busz, ami menő

  • december 05, 2019
  • Komment

Nem először jár nálunk a VW Bulli, de minden alkalommal megdobogtatja a szívünket. A Transporterből kialakított jubileumi változat nemcsak nagyon jó, de menő is egyben.

Ha nyomon követjük a Miniszterelnök Úr sajtóban, rendezvényeken való megjelenéseit, akkor a legtöbbször egy VW Multivan volánja mögött láthatjuk. Protokolláris megjelenésekkor nem egyszer ilyen járműből száll ki. Ha valaki nem vezetett ilyen típust, akkor valószínűleg nem értheti, hogy miért. Utazhatna Mercedes S osztályban, Audi A8-ban vagy bármilyen magas presztízst képviselő felsőkategóriás autóban. De ahogy Orbán Viktor, Mi is tudjuk, hogy nem kell a praktikumot, a jó vezethetőséget háttérbe helyezni ahhoz, hogy kiváló autóban, azaz buszban utazzon az ember. A státusz nem csorbul, ha egy lesötétített és praktikus, kényelmes járműben járjuk az országot. A nyelvbotlás egyébként nem volt véletlen. Vezetési élmény szempontjából a Transporter, ami lényegében egy utas szállításra átalakított VW T6 kisteherautó, sokkal közelebb jár egy személyautó vezethetőségéhez, mint egy teherautóhoz vagy éppen buszhoz. Megőrizve ezeket az előnyös tulajdonságokat, több is annál. Magas üléspozíció, fejedelmi kényelmet nyújtó kitűnő ülések és azonos felszereltség rendelhető bele, mint bármelyik személyautóba.

Mi annyiban voltunk még szerencsésebbek, hogy azon felül, hogy az „unalmas” politikusnak járó külső helyett egy kétszínű fényezéssel rendelkező, aranysárga-fehér színben pompázó változattal járhattunk az elmúlt napokban. A Bullival a közlekedés tényleg buli. De a név egyébként nem innen származik, hiába találó, hanem a Bus és a Lieferwagen (szállítójármű) szavakból született, nem kevesebb, mint 70 évvel ezelőtt. A T1 óta eltelt 70 év és most járunk a 6. generációnál. Ez a tradíció pedig méltán ad büszkeséget a VW számára, és talán éppen ezért láthatjuk a visszapillantó tükörbe pillantva olvasható irányból a 70 év feliratot. Mert ez nem az autóra kívülről irigykedve pillantóknak szól. Nekünk, akik osztozunk ebben és részesei vagyunk ennek a hagyománynak, ennek az érzésnek. Nem akarok nagy szavakat írni, de valóban remekül sikerült ez a generáció és még a mostani igényeknek is tökéletesen megfelel. Ezt pedig azért fontos kiemelni, hiszen alig 2 hete láthattuk az első kémfotókat a 2021-ben megjelenő utódról.

Visszatérve a Bullira a legfontosabb tulajdonsága a beltér variálhatósága. 7 személy számára ad azonos minőségű utazási kényelmet. A legizgalmasabb a középső sor 2 széke, amelyek szabadon forgathatóak minden irányban, gyermeküléssé alakíthatóak egyetlen mozdulattal. Az utastérben van még egy szintén mozgatható, magasságban állítható asztalka. A hátsó üléssor pedig, ha éppen úgy gondoljuk, ággyá alakítható.

Kell ennél több? Hát kapunk. 3 oldalas felszereltségi listát, ami gyakorlatilag mindet, de tényleg mindent tartalmaz és egy 204Le-s 2 literes dízelt, amely hibátlanul viszi a járművet bármilyen tempóban. Cserébe pedig megelégszik 9-10 literes átlagfogyasztással, ami rendkívül kedvező, ha figyelembe vesszük, hogy nem az alaktényező volt a tervezés fő fókuszában.

Összességében újra egy remek élményt kaptunk. És lehet viccesen hangzik, de számomra az egyik legnagyobb élmény az ülések (és ez a vezetőülésre is igaz) jobb és bal oldalán elhelyezett karfa volt. Más hasonló buszban ilyet nem találunk, csak a VW buszban, pedig igazán kényelmes…


  • bulli teszt vw

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kommentek

feo.hu

    FEO.HU

    Kapcsolódó cikkek

    Mobilitás
    Örömünnep – VW T6.1 Multivan Cruise 2.0 TDI 4Motion DSG
    Örömünnep – VW T6.1 Multivan Cruise 2.0 TDI 4Motion DSG

    A VW történetének második modellje fennállásának 70. évfordulóját ünnepli. A világ legismertebb és legnépszerűbb furgonjára, amelyből megjelenése óta 12 ,5 millió darabnál is több talált gazdára, méltán lehet büszke az autógyártó mamutcég.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Moonwalker, avagy a túlzott elvárások – VW ID. 3 1st
    Moonwalker, avagy a túlzott elvárások – VW ID. 3 1st

    Amikor 1988-ban bemutatták Michael Jackson filmjét a Moonwalkert, óriási publicitás előzte meg. Szinte minden sajtóorgánum, kritikus arról beszélt, hogy a filmtörténet egyik legkülönlegesebb, legfantasztikusabb filmje készült el. Amikor megnéztem, őszintén szólva nem éreztem ezt, komolyan csalódtam. Azóta számomra a Moonwalker egyet jelent azzal, ha túlzott várakozásaink vannak valamivel szemben.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát
    Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát

    A Ford Magyarország jóvoltából egy izgalmas programokkal tarkított, egész napos teszt során próbálhattuk ki a Ford hazánkban forgalmazott teljes hybrid kínálatát. Az időjárás sajnos egyáltalán nem volt tekintettel az eseményre, és sikerült az egyik legesősebb napot kifogni, azonban ez szerencsére cseppet sem vett vissza a tesztelő csapat lelkesedéséből.

    olvass tovább
    Mobilitás
    A nyolcas – 2020 VW Golf 1,5 Tsi
    A nyolcas – 2020 VW Golf 1,5 Tsi

    A kategória legismertebb, legmeghatározóbb modellje elért a nyolcadik generációhoz. Forma szempontjából, ahogy lenni szokott, nem hozott óriási áttörést. Természetesen hosszabb lett és szélesebb, de a lényeg belül van, a jól ismert, utánozhatatlan Golf formaterv mögött.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S
    Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S

    Meg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Hurrá itt a nyár! – VW T-Roc Cabriolet
    Hurrá itt a nyár! – VW T-Roc Cabriolet

    A Volkswagen autóit rendszeresen azzal bélyegzik meg, hogy unalmasak. Sokszor hallhatjuk, hogy tucat autókat gyártanak. Nem vagyok az ügyvédje a cégcsoportnak (sajnos), de hosszasan tudnám sorolni az ellenpéldákat. Felsorolás helyett viszont legyen szó inkább a valóságról: itt a T-Roc tető nélkül!

    olvass tovább
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    © feo.hu Copyright 2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • Kis színes
    • Mobilitás
    • Otthon vidéken
    • Kultúrkitérő
    • Gazdálkodj okosan
    • Csak egy lépés
    • Gasztronómia