A gázon túl – mivel fűtsünk, ha váltanánk?

  • október 27, 2022

Az elszabadult gázárak a magyarok többségének már most komoly fejtörést okoznak hóvégén, pedig még be sem köszöntött a tél. Sokan olyan alternatív megoldásokat keresnek, amivel a gázfűtés – részben vagy teljes egészében – kiváltható. Ha azonban szeretnénk hosszú távon is búcsút mondani a gázszámlának, érdemes a beruházás előtt átgondolni, hogy az egyes fűtési alternatívák milyen előnyökkel és hátrányokkal járnak. A Wavin szakértője sorra vette a lehetséges megoldásokat.

olvass tovább

Bizonytalanság az építőiparban – az épületinformációs modellezésé a jövő

  • október 09, 2022

Az építőiparban egyre nagyobb a bizonytalanság, a gyorsan változó árak, az információ- és munkaerőhiány miatt valódi kihívás a határidők és a költségvetés betartása. A siker kulcsa a pontos, és egyben rugalmas tervezés, ezért Európa szerte egyre nagyobb kereslet mutatkozik az Épületinformációs Modellezés (BIM) iránt. A Wavin friss kutatása szerint itthon minden harmadik tervező használ BIM Revit intelligens tervezőszoftvert, a szakemberek 7 százaléka pedig kizárólag ezzel a programmal dolgozik. A megkérdezetett magyar tervezők 30 százaléka úgy látja, hogy a jövő az épületinformációs modellezésé, hiszen segít a tervhibák korai felismerésében, az érintettek közötti kommunikációban, és a pontos tervezésnek köszönhetően a felesleges anyagvásárlás is elkerülhető.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • május 28, 2022

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább

Pumpkin Spice Latte újrahasznosított anyagokból készült bögrében

  • szeptember 17, 2021

A Starbucks népszerű szezonális itala, a Pumpkin Spice Latte, ismét elérhető a kávézólánc üzleteiben. Az ősz legkedveltebb italának árából továbbra is 160 forint kedvezményt biztosít a vállalat, ha azt saját termoszba, reusable cup-ba, vagy a legújabb, újrahasznosított, egyszer használatos papírpoharakból készült Circular Cup bögrébe kérik a vendégek.

olvass tovább

Országszerte átlagosan már több mint 500 forintot kérnek egy csésze kávéért a kedvelt vendéglátóhelyeken

  • július 03, 2021

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább

Tudatosabban vásárolnak vitamint a magyarok, mint öt éve

  • június 30, 2021

Jóval tudatosabban vásárolnak vitamint a magyarok, mint öt évvel ezelőtt. Sokan felismerték, hogy a kúraszerű szedés mellett a folyamatos szinten tartásnak is kiemelt szerepe van, ha a vitaminraktárak feltöltéséről van szó. Még mindig sok a tévhit egyes vitaminokkal kapcsolatban, de a vásárlók alaposabban tájékozódnak, mint pár évvel ezelőtt. Nem meglepő, hogy a koronavírus járvány alapjaiban változtatta meg a fogyasztási szokásokat, a C és D vitamin iránti kereslet ugrásszerűen megnőtt tavaly március óta. Tévhitek még mindig vannak: ilyen például, hogy nyáron senkinek nem kell D vitamint szedni – derül ki a multi-vitamin.hu beszámolójából.

olvass tovább

Moonwalker, avagy a túlzott elvárások – VW ID. 3 1st

  • november 18, 2020

Amikor 1988-ban bemutatták Michael Jackson filmjét a Moonwalkert, óriási publicitás előzte meg. Szinte minden sajtóorgánum, kritikus arról beszélt, hogy a filmtörténet egyik legkülönlegesebb, legfantasztikusabb filmje készült el. Amikor megnéztem, őszintén szólva nem éreztem ezt, komolyan csalódtam. Azóta számomra a Moonwalker egyet jelent azzal, ha túlzott várakozásaink vannak valamivel szemben.

olvass tovább

Szakállat növeszt a tatabányai abroncsgyár

  • november 15, 2019

Minden dolgozóját arra bíztatja a Bridgestone, hogy dobja el a borotváját és növessze meg arcszőrzetét novemberben. Az abroncsgyártó így igyekszik rávenni a több mint 1000 férfi dolgozóját, hogy vegyenek részt az egyik leggyakoribb daganatfajta, a prosztatarák szűrésén.

olvass tovább

Hűsítő nyári kedvezmények a drivingcamp-en

  • augusztus 14, 2019

Bár most pár napra búcsút mondhatunk a nyárnak, azonban hamarosan visszatér a kánikula, így érdemes lesz olyan programok után nézni, amivel kicsit lehűsíthetjük magunkat. Ezúttal nem a vízpartra gondolunk, hanem a drivingcamp kedvezményeire, amelyeknek köszönhetően szuper árakon tehetjük próbára, és természetesen fejleszthetjük a vezetéstechnikánkat.

olvass tovább