Az autó, amely nem elektromos akart lenni, de az lett – Mazda MX-30

  • január 06, 2021

Mindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.

olvass tovább

Amiért szeretünk vezetni - MX-5 RF G184 Takumi

  • szeptember 22, 2020

Talán sokakban merült fel már a kérdés, nem csak bennem, hogy vajon mi az, amiért szeretünk vezetni. Lehet kliséket mondani, hogy a haladás miatt, hogy leküzdhetünk általa távolságokat, elérhetünk sosem látott úticélokat. Ez mind-mind igaz, de maga a vezetés ennél sokkal többet jelent.

olvass tovább

A középső testvér – Mazda CX-30 Skyactive-G 150 AWD

  • szeptember 05, 2020

Jól ismert dolog, hogy a középső gyermeknek a legnehezebb a dolga a családban. Bár a CX-30 időben a legkisebb után érkezett, így a sorrend időben nem egyértelmű, de ettől függetlenül egyáltalán nincsen könnyű dolga. A saját helyzete, léte szükségességének bizonyítása nem egyszerű feladat. Hála a sorsnak, a neve, mármint a CX-30, sem illik a sorba, így ettől azonnal más identitása lett, mint a kisebb és a nagyobb testvér elnevezése.

olvass tovább

Egyszerűen szép és jó – Mazda3 hatchback GT Plus

  • február 11, 2020

Nagyon sok szép autó van, de a Mazda3 valami egészen más. Nemcsak szép, letisztult, modern, hanem mindeközben tényleg nagyon jó. A sok modern technikával felszerelt kis köbcentis SUV-k között lassan elfelejtettem, milyen egy, a szó jó értelmében „valódi”, pompás autót vezetni. Ezt az érzést adta vissza a hármas.

olvass tovább