Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

feo

Iratkozz fel hírlevelünkre és mi elküldjük neked a legizgalmasabb cikkeinket.

bezárom

www.feo.hu
  • FEO.HU

  • Kis színes
  • Mobilitás
  • Otthon vidéken
  • Kultúrkitérő
  • Gazdálkodj okosan
  • Csak egy lépés
  • Gasztronómia

A motivációra és a testi-lelki állóképességre meg lehet érni

Interjúk

Gasztrohegy upgrade – Badacsony magasabb sebességbe kapcsol

Kultúrkitérő

Tisztelgés a BUENAVISTA SOCIAL CLUB elött

Kultúrkitérő

A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

Mobilitás

Mindentudó vitaminok és a stroke

Kis színes

Ilyen hatással van rád a napfény: energikussá, de nyugtalanná is tehet

Kis színes

Életet ment vagy hamis biztonságérzetet ad?

Otthon vidéken

Már tudjuk, hogy Önnek melyik a kedvenc fánkja!

Gasztronómia

Költséghatékony, változatos és az életmódváltásba is beilleszthető fogás: így készítsük el a tökéletes szendvicset

Aktuális
  1. Mobilitás
  2. Velőtrázó három az egyben- Kipróbáltuk a Cupra Ateca-t

Velőtrázó három az egyben- Kipróbáltuk a Cupra Ateca-t

  • július 15, 2019
  • Komment

Ugye ismerősek azok a tárgyak, amelyek azt ajánlják, hogy főprofiljuk mellet még számtalan további funkcióval bírnak, azonban a végeredmény az lesz, hogy igazából egyik területen sem tudnak megfelelően teljesíteni? Nos, a Cupra Atecával is így indult az ismerkedésünk, azonban úgy tűnik, vannak esetek, amikor mégis sikerül három dolgot egybe sűríteni úgy, hogy minden tökéletesen működjön.

Méreteit tekintve egy igazi családi SUV, ugyanis négy felnőtt ember is kényelmesen elfér benne, csomagokkal megpakolva, ami lássuk be, kifejezetten jól jön ilyenkor a nyári szezonban. Mert mi lehet kiábrándítóbb egy autóban annál, amikor utazás előtt a csomagokkal kell sakkozni azért, hogy komfortosan elférjünk?

Ráadásul ha nem az a terv, hogy legalább egy hétre utazunk el, hanem valamilyen közelebbi, esetleg hazai úticélt választunk, akkor öt ember is kitűnően érezheti magát az utastérben.
Az emelt hasmagasságnak és az összkerékhajtásnak köszönhetően nem kell félnünk a komolyabb kihívásoktól sem, amelyekből nem csupán terepen, hanem a hazai utakon is akadhat bőven.

A három funkcióból a legnagyobb meglepetést a harmadik okozta, amely teljes egészében meghazudtolja azt, hogy egy családoknak tervezett SUV-ról van szó. Erről a funkcióról sokat elárulnak a brembó fékek és a műszerfalon található laptimer. Ugyanis, ha úgy döntünk, hogy a családi vakáció helyett inkább egy versenypályán futnánk lenyűgöző köridőket, azt is megtehetjük. Ebben a 300 lóerős motor az összkerékhajtás, a versenypályákra való futómű és fékek vannak a segítségünkre.

Akár száguldozni szeretnénk egy kicsit, akár kikapcsolódva vezetni több ezer kilométert, az egészen biztos, hogy a zenei aláfestésre nem lehet majd panaszunk, ugyanis a kiváló minőségű Beats hifi gondoskodik arról, hogy az utazás valóban felejthetetlen élmény legyen.

  • autó cupra cupra ateca teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kommentek

feo.hu

    FEO.HU

    Kapcsolódó cikkek

    Mobilitás
    Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát
    Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát

    A Ford Magyarország jóvoltából egy izgalmas programokkal tarkított, egész napos teszt során próbálhattuk ki a Ford hazánkban forgalmazott teljes hybrid kínálatát. Az időjárás sajnos egyáltalán nem volt tekintettel az eseményre, és sikerült az egyik legesősebb napot kifogni, azonban ez szerencsére cseppet sem vett vissza a tesztelő csapat lelkesedéséből.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S
    Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S

    Meg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Kia Stonic teszt
    Kia Stonic teszt

    Nem voltam túlságosan feldobva a hírtől, hogy egy KIA-t kapok tesztre, mégis ez volt az az autó, amivel a legtöbbet mentem a teszt pár napja alatt.

    olvass tovább
    Mobilitás
    A városi vagány – Suzuki Swift 1.2 GLX CVT
    A városi vagány – Suzuki Swift 1.2 GLX CVT

    Vannak dolgok, amik nem változnak. A rendszerváltást követően a legnépszerűbb autó volt a piacon, az úgynevezett „a mi autónk” és most, hogy már a Vitara és az S-Cross a miénk, mégsem veszített abból a vonzerőből, amit sokan szerettek benne. Sőt erre az alapra tett rá jó pár lapáttal a Suzuki.

    olvass tovább
    Mobilitás
    A zászlóshajó – Peugeot 508 SW GT Line 2.0 BlueHDI
    A zászlóshajó – Peugeot 508 SW GT Line 2.0 BlueHDI

    Peugeot 508 második alkalommal jelent meg ilyen néven, miután az új névadási stratégia szerint a generációk száma növekszik, nem pedig a kategória (2-es, 3-as, 5-ös) mögötti szám, mint azt sok éven át megszokhattuk. Pontosan két éve 2018-ban mutatták be ezt a szériát a genfi autószalonon 5 ajtós és kombi változatban. Utóbbi az angol station wagon rövidítése alapján, SW jelzést kapott.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Másképpen izgalmasak – VW Sharan és Seat Alhambra
    Másképpen izgalmasak – VW Sharan és Seat Alhambra

    Egyszerre írni két autó tesztjét komoly kihívás. A VW Sharanról és a Seat Alhambráról szól a cikk. A Seat Alhambráról és a VW Sharanról szól a cikk. És persze bolond, aki mindent kétszer mond, kétszer mond, de ez esetben persze senki sem az, hiszen a két autó szinte teljes mértékben megegyezik.

    olvass tovább
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    © feo.hu Copyright 2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • Kis színes
    • Mobilitás
    • Otthon vidéken
    • Kultúrkitérő
    • Gazdálkodj okosan
    • Csak egy lépés
    • Gasztronómia