Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

feo

Iratkozz fel hírlevelünkre és mi elküldjük neked a legizgalmasabb cikkeinket.

bezárom

www.feo.hu
  • FEO.HU

  • Kis színes
  • Mobilitás
  • Otthon vidéken
  • Kultúrkitérő
  • Gazdálkodj okosan
  • Csak egy lépés
  • Gasztronómia

A motivációra és a testi-lelki állóképességre meg lehet érni

Interjúk

Gasztrohegy upgrade – Badacsony magasabb sebességbe kapcsol

Kultúrkitérő

Tisztelgés a BUENAVISTA SOCIAL CLUB elött

Kultúrkitérő

A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

Mobilitás

Mindentudó vitaminok és a stroke

Kis színes

Ilyen hatással van rád a napfény: energikussá, de nyugtalanná is tehet

Kis színes

Életet ment vagy hamis biztonságérzetet ad?

Otthon vidéken

Már tudjuk, hogy Önnek melyik a kedvenc fánkja!

Gasztronómia

Költséghatékony, változatos és az életmódváltásba is beilleszthető fogás: így készítsük el a tökéletes szendvicset

Aktuális
  1. Mobilitás
  2. Luxus és kényelem utazás közben - Kipróbáltuk az...

Luxus és kényelem utazás közben - Kipróbáltuk az új Volkswagen Touareg-et

  • november 23, 2018
  • Komment

Mondhatnánk, hogy egy autóval szemben csupán annyi elvárásunk van, hogy eljuttasson minket a-ból b-be, és közben biztonságban érezzük magunkat, azonban el kell ismernünk, hogy nincs ellene semmi kifogásunk, ha mindezt egy stílusos és kifinomult eleganciával jellemezhető járművel tehetjük meg. Úgy gondoljuk, hogy az általunk tesztelt Volkswagen Touareg ennek mind megfelelt, sőt, az extrái révén igazi luxus környezetet teremtett az utazáshoz.

Már az elején le kell szögeznünk, hogy az új Touareg egyszerűen gyönyörű. Azért hangsúlyoznánk, hogy egyszerűen, mert nincs rajta semmilyen fölösleges dizájnelem, nem akar feltűnő lenni, úgy tűnik, a tervezői tisztában vannak vele, hogy a kevesebb néha több.

Amikor először vettük szemügyre az utasteret, máris megjelent lelki szemeink előtt egy családi síelés, ugyanis nem fér hozzá kétség, hogy ebben az autóban négy-öt ember kényelmesen elfér, még akkor is, ha több száz, esetleg több ezer kilométer megtételéről van szó. Az utasok kényelméről nem csupán a hatalmas bőrülések gondoskodnak, de bizony a beépített masszírozók is, amelyekhez, el kell ismernünk, hogy elég könnyű hozzászokni.

Ha már úgyis az utastérnél járunk, akkor nem mehetünk el szó nélkül amellett, hogy belülről legalább annyira lenyűgöző a megjelenése, mint kívülről, sőt, itt próbálták egy kicsit emelni a tétet, és olyan környezetet teremteni, amelyben tényleg boldogan eltöltünk több órát is.

A hihetetlenül nagy érintőképernyős kijelzőn, amely gyakorlatilag az egész műszerfalat elfoglalja, gyakorlatilag bármit beállíthatunk annak érdekében, hogy még komfortosabban érezzük magunkat vezetés és utazás közben egyaránt. Ahhoz, hogy igazán a hangulatunknak megfelelő autóban utazhassunk, kedvünkre változtathatjuk az ajtón és a műszerfal alján végig futó LED csík színét, amely lehet, hogy igazából egy elhanyagolható apróság, azonban kifejezetten fel tud dobni egy esti utazást. A Touareg-ben extrafelszerelésként rendelhető éjjellátó rendszer is, amely az emberekkel és állatokkal részletes hőképet készít környezetéről, amit a műszerfalon jelenít meg, tehát a jövőben már nagyon kell amiatt aggódnunk, hogy valami váratlan dolog bukkan fel előttünk a sötétben.

Természetesen a külsőségek mellett arról sem feledkezhetünk meg, hogy milyen a vezetési élmény. Az összkerékkormányzás egyszerre fokozza a stabilitást és a fordulékonyságot, így a Touareg-et kifejezetten könnyű és kényelmes vezetni, még mérete ellenére is. Ugyanis nem véletlen a hatalmas utastér és a szintén impozáns méretekkel rendelkező csomagtartó – egy kifejezetten nagy méretű SUV-ről van szó.

  • autó teszt volkswagen volkswagen tuareg

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kommentek

feo.hu

    FEO.HU

    Kapcsolódó cikkek

    Mobilitás
    Nem kell kapkodni – Volkswagen Passat GTE
    Nem kell kapkodni – Volkswagen Passat GTE

    A ráncfelvarráson átesett Passat járt már nálunk, de azt egy hagyományos, manapság már egyes körökben cikinek számító dízel motor hajtotta. Haladni kell a korral, így alig vártuk, hogy a GTE betűjelzéssel ellátott, konnektoros hybrid változatot is ki tudjuk próbálni.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát
    Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát

    A Ford Magyarország jóvoltából egy izgalmas programokkal tarkított, egész napos teszt során próbálhattuk ki a Ford hazánkban forgalmazott teljes hybrid kínálatát. Az időjárás sajnos egyáltalán nem volt tekintettel az eseményre, és sikerült az egyik legesősebb napot kifogni, azonban ez szerencsére cseppet sem vett vissza a tesztelő csapat lelkesedéséből.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S
    Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S

    Meg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Kia Stonic teszt
    Kia Stonic teszt

    Nem voltam túlságosan feldobva a hírtől, hogy egy KIA-t kapok tesztre, mégis ez volt az az autó, amivel a legtöbbet mentem a teszt pár napja alatt.

    olvass tovább
    Mobilitás
    A városi vagány – Suzuki Swift 1.2 GLX CVT
    A városi vagány – Suzuki Swift 1.2 GLX CVT

    Vannak dolgok, amik nem változnak. A rendszerváltást követően a legnépszerűbb autó volt a piacon, az úgynevezett „a mi autónk” és most, hogy már a Vitara és az S-Cross a miénk, mégsem veszített abból a vonzerőből, amit sokan szerettek benne. Sőt erre az alapra tett rá jó pár lapáttal a Suzuki.

    olvass tovább
    Mobilitás
    A zászlóshajó – Peugeot 508 SW GT Line 2.0 BlueHDI
    A zászlóshajó – Peugeot 508 SW GT Line 2.0 BlueHDI

    Peugeot 508 második alkalommal jelent meg ilyen néven, miután az új névadási stratégia szerint a generációk száma növekszik, nem pedig a kategória (2-es, 3-as, 5-ös) mögötti szám, mint azt sok éven át megszokhattuk. Pontosan két éve 2018-ban mutatták be ezt a szériát a genfi autószalonon 5 ajtós és kombi változatban. Utóbbi az angol station wagon rövidítése alapján, SW jelzést kapott.

    olvass tovább
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    © feo.hu Copyright 2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • Kis színes
    • Mobilitás
    • Otthon vidéken
    • Kultúrkitérő
    • Gazdálkodj okosan
    • Csak egy lépés
    • Gasztronómia