Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

feo

Iratkozz fel hírlevelünkre és mi elküldjük neked a legizgalmasabb cikkeinket.

bezárom

www.feo.hu
  • FEO.HU

  • Kis színes
  • Mobilitás
  • Otthon vidéken
  • Kultúrkitérő
  • Gazdálkodj okosan
  • Csak egy lépés
  • Gasztronómia

A motivációra és a testi-lelki állóképességre meg lehet érni

Interjúk

Gasztrohegy upgrade – Badacsony magasabb sebességbe kapcsol

Kultúrkitérő

Tisztelgés a BUENAVISTA SOCIAL CLUB elött

Kultúrkitérő

A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

Mobilitás

Mindentudó vitaminok és a stroke

Kis színes

Ilyen hatással van rád a napfény: energikussá, de nyugtalanná is tehet

Kis színes

Életet ment vagy hamis biztonságérzetet ad?

Otthon vidéken

Már tudjuk, hogy Önnek melyik a kedvenc fánkja!

Gasztronómia

Költséghatékony, változatos és az életmódváltásba is beilleszthető fogás: így készítsük el a tökéletes szendvicset

Aktuális
  1. Mobilitás
  2. Hihetetlen, de igaz, egy autós utazás is lehet...

Hihetetlen, de igaz, egy autós utazás is lehet kényelmes! - Kipróbáltuk a Volkswagen Multivan Bulli-t

  • október 10, 2018
  • Komment

Az autós utazás általában egy olyan dolog, amiről elképzeljük, hogy egy nagy kaland lesz, miközben a barátainkkal zenét hallgatunk, sztorizgatunk, és nasit eszünk, mire viszont elérünk az úticélig, rájövünk, hogy fárasztó, kényelmetlen és megfogadjuk, hogy soha többé nem választjuk ezt az opciót a repülés helyett. Mindez nekünk is meggyőződésünk, sőt, tapasztalatunk volt, azonban lehetőségünk volt kipróbálni a Volkswagen Multivan Bulli-t, és azt kell, hogy mondjuk, ezek után, ha lehet, inkább autóval indulnánk útnak.

Alapvetően egy mikrobusz nem feltétlenül az a kategória, ami elsőre lenyűgözi az embert, még akkor sem, ha éppen a kocsik szerelmese.  Mert ugye nagy meg praktikus, de nem feltétlenül ez jut eszünkbe, elsőre, ha egy menő és stílusos járműre gondolunk. A Volkswagen Multivan Bulli viszont tesz róla, hogy a figyelem középpontjába kerüljön, hiszen retró, mégis nagyon dizájnos megjelenése meglehetősen feltűnő. Ráadásul azt sem szabad elfelejteni, hogy amennyiben autóval szeretnénk utazni, máris jobb választás lehet, ha már csak arra gondolunk, hogy nem csupán 5 embert lehet bepréselni az utastérbe. Ráadásul itt valóban nincs szó semmiféle préselésről, mindössze arról, hogy kellemesen utazhatunk a barátaink társaságában, mintha csak a nappalinkban ülnénk otthon.

Egyrészt nagyon kényelmesek az ülések, másrészt a második és harmadik sort szembe lehet fordítani egymással, így valóban úgy érezhetjük magunkat, mintha csak otthon lennénk. Persze ilyenkor egyből arra gondolunk, hogy a tökéletes nappali-hatáshoz nem ártana egy asztal is, és lám-lám, az is van, ráadásul nem is kicsi, így kényelmesen rápakolhatjuk az ételt, az italokhoz pedig természetesen pohártartó dukál.

Mindez azonban nem megy a csomagtér rovására, így kényelmesen magunkkal vihetünk bármit, amit szeretnénk, bőven lehet pakolni a Bulli csomagtartójába. Persze azért arról sem feledkezhetünk meg, hogy mégis hogyan érzi magát az, aki éppen a sofőr szerepét kapja. Nos, vezetni kifejezetten kellemes és egyszerű a méretei ellenére, emellett nagyon jól gyorsul, a vezetőülés is kényelmes.

Amiatt sem kell aggódnunk, hogy nehézséget okoz majd a ki, vagy éppen beszállás, ugyanis mind a két oldalon elektromos tolóajtók segítenek abban, hogy ez is gördülékenyen menjen. Tehát, tényleg nincsen semmi más dolgunk, mint összerántani a barátainkat vagy a családot, és nekivágni egy hosszabb útnak, hiszen így valóban egyszerű gyerekjáték lesz!

  • autó bulli teszt volkswagen volkswagen bulli

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kommentek

feo.hu

    FEO.HU

    Kapcsolódó cikkek

    Mobilitás
    Nem kell kapkodni – Volkswagen Passat GTE
    Nem kell kapkodni – Volkswagen Passat GTE

    A ráncfelvarráson átesett Passat járt már nálunk, de azt egy hagyományos, manapság már egyes körökben cikinek számító dízel motor hajtotta. Haladni kell a korral, így alig vártuk, hogy a GTE betűjelzéssel ellátott, konnektoros hybrid változatot is ki tudjuk próbálni.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát
    Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát

    A Ford Magyarország jóvoltából egy izgalmas programokkal tarkított, egész napos teszt során próbálhattuk ki a Ford hazánkban forgalmazott teljes hybrid kínálatát. Az időjárás sajnos egyáltalán nem volt tekintettel az eseményre, és sikerült az egyik legesősebb napot kifogni, azonban ez szerencsére cseppet sem vett vissza a tesztelő csapat lelkesedéséből.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S
    Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S

    Meg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.

    olvass tovább
    Mobilitás
    Kia Stonic teszt
    Kia Stonic teszt

    Nem voltam túlságosan feldobva a hírtől, hogy egy KIA-t kapok tesztre, mégis ez volt az az autó, amivel a legtöbbet mentem a teszt pár napja alatt.

    olvass tovább
    Mobilitás
    A városi vagány – Suzuki Swift 1.2 GLX CVT
    A városi vagány – Suzuki Swift 1.2 GLX CVT

    Vannak dolgok, amik nem változnak. A rendszerváltást követően a legnépszerűbb autó volt a piacon, az úgynevezett „a mi autónk” és most, hogy már a Vitara és az S-Cross a miénk, mégsem veszített abból a vonzerőből, amit sokan szerettek benne. Sőt erre az alapra tett rá jó pár lapáttal a Suzuki.

    olvass tovább
    Mobilitás
    A zászlóshajó – Peugeot 508 SW GT Line 2.0 BlueHDI
    A zászlóshajó – Peugeot 508 SW GT Line 2.0 BlueHDI

    Peugeot 508 második alkalommal jelent meg ilyen néven, miután az új névadási stratégia szerint a generációk száma növekszik, nem pedig a kategória (2-es, 3-as, 5-ös) mögötti szám, mint azt sok éven át megszokhattuk. Pontosan két éve 2018-ban mutatták be ezt a szériát a genfi autószalonon 5 ajtós és kombi változatban. Utóbbi az angol station wagon rövidítése alapján, SW jelzést kapott.

    olvass tovább
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    © feo.hu Copyright 2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • Kis színes
    • Mobilitás
    • Otthon vidéken
    • Kultúrkitérő
    • Gazdálkodj okosan
    • Csak egy lépés
    • Gasztronómia