A versenypálya folytatódik – Renault Megane R.S. Trophy EDC

  • október 06, 2020

Úgy adtuk vissza az R.S. automata változatát, hogy őszinte vallomást tettem és bevallottam Megane-nak és a világnak, hogy szerelmes vagyok belé. Ez persze otthon is okozott némi vihart, de legyen ez az én problémám. Másfelől viszont a jó hír, hogy azonnal sikerült randit szervezni Megane-nal. Így nagyon fel lettem dobva. Ő is érez valamit…

olvass tovább

Ha az út a versenypálya - Renault Megane R.S. Trophy

  • szeptember 29, 2020

Az hiszem a legtalálóbb szó, hogy beteg. Jó értelemben véve nagyon beteg. Más volt, ahogy megkaptam az autót. Volt egy olyan érzés bennem, hogy olyan élmény következik, amelyet ritkán tapasztaltam eddig életemben. Vigyázz a gumikra, ameddig be nem melegszenek! Vigyázz a fékekre, mert hidegen nem fognak! Mi ez, felkészítés egy rally versenyre? Hát pontosan az!

olvass tovább

Már majdnem Renault – Renault Koleos Initiale Paris Bleu dCi 190 4WD

  • június 27, 2020

Az első generációs Koleos tipikus példája volt a kívül csúnya, belül szép formatervezésnek. Nem volt rossz autó, de egyáltalán nem az európai ízlésre lett tervezve. Nem csoda, hiszen egy Samsung által tervezett autóról volt szó. A második generáció sokat lépett előre, rengeteg vagy már-már minden formajegyében Renault.

olvass tovább

A francia kapcsolat – Renault Espace TCe 225 EDC Initiale Paris

  • június 02, 2020

Vannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.

olvass tovább

#MégMindigMaradjAKocsidban! – Renault Captur 1.3 Intens

  • április 20, 2020

Máris itt van egy újabb meglepetés, hiszen a dízel verzió után szinte közvetlenül, lehetőségünk volt kipróbálni az új Captur benzines változatát, a könnyen megjegyezhető nevű TCe 155 FAP EDC Intens kódnevű változatot. Röviden: a legjobb, a legerősebb minden széppel és jóval telepakolt kivitelt.

olvass tovább

#Maradjakocsidban! – Renault Captur 1.5D Intense

  • március 31, 2020

Az autós újságíró előnye, hogy a home office számára az autó belseje. Ott van az otthona, ott van az irodája. Az irodák persze gyorsan cserélődnek, ritkán tart tovább egy hétnél. Aztán jön a következő „office”. Vannak jó hetek és vannak kevésbé jók. De egy biztos, az autózás, ha éppen a cél csak az utazás, semmit nem ront a vírushelyzeten.

olvass tovább

A hot hatch korszaknak vége – Renault Clio RS Line

  • január 29, 2020

A hot hatch kifejezést azokra a kiskategóriás autókra használják, melyek méretükhöz képest durván túl vannak motorizálva. Óriási lóerő és a kis kaszni miatt legyen az bárki, az élménytől és a félelemtől sikítani kezd, ha tövig nyomjuk a gázpedált.

olvass tovább

A fiatalokkal a frontvonalban

  • augusztus 24, 2019

Az utolsó pillanatokban derült ki, hogy az FIA CEZ és az MNASZ Autós Gyorsasági OB hétvégi fordulóján a Gender Racing Team a Slovakiaringen három versenyzővel áll majd rajthoz ugyanis a csapat F3-as Dallaráját vezető Stern Roland egy halaszthatatlan utazás miatt kihagyni kényszerül a hétvégét. Ennek kapcsán aztán a csapatvezető úgy döntött, hogy a jelentős pontveszteség miatt már a bajnokság további futamain sincs értelme tovább rajthoz állnia. Így a hétvégén a GRT három fiatal versenyzőjének a vállaira hárul majd a teher, hogy helyt álljanak a népes mezőnyben.

olvass tovább

A második hazai pálya, hazai bajnokesélyesekkel

  • augusztus 21, 2019

A Gender Racing számára a hétvégén a Slovakiaringen folytatódik az FIA CEZ és az MNASZ Autós Gyorsasági OB a következő bajnoki fordulóval. A Dunaszerdahely melletti nagyszerű pálya már régóta az egyik legizgalmasabb helyszíne a bajnoki sorozatnak és a magyar versenyzők is amolyan második hazai pályaként tartják számon a szlovák aszfaltcsíkot.

olvass tovább