Az anyukák számára legalább olyan fontos a környezetbarát technológia, mint a termékek ára

  • január 26, 2022

Több mint 2500 édesanya részvételével végzett kutatást a pelenkavásárlási szokásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy a legtöbb anyuka gyermeke születése előtt az ismerősöktől, családtagoktól kér tanácsot, és az édesanyák nagy része számára legalább olyan meghatározó a környezetbarát technológia, mint az ár.

olvass tovább

Felmérés a karácsonyi menüről: a húshoz jobban ragaszkodunk, mint a tejtermékekhez

  • december 20, 2021

Bár a hétköznapok során egyre inkább nyitunk a fenntartható élelmiszerek felé, mi történik, ha éppen az ünnepi asztalra kerülnének húsmentes fogások? A Rama friss online felmérése alapján a megkérdezettek több mint fele lecserélné a karácsonyi menü egy részét növényi alapúra, illetve készítene el egy hagyományos fogást vegán verzióban, ám az ünnepi ételek összetevői közül sokkal inkább a tejtermékeket váltanák ki, semmint a húsféléket. Az érdekes adatok mellé most izgalmas ünnepi recepteket is mutatunk.

olvass tovább

Országszerte átlagosan már több mint 500 forintot kérnek egy csésze kávéért a kedvelt vendéglátóhelyeken

  • július 03, 2021

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább

Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

  • május 17, 2021

Országos kutatást végzett a Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61% kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72%) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé.

olvass tovább

Húsz fokban alszanak leginkább a magyarok

  • február 01, 2020

A legtöbb magyar 20 fokos hálószobában alszik – ez derül ki az E.ON megbízásából készült reprezentatív felmérésből. Eszerint az ennél hidegebb hőmérsékletet már nagyon kevesen tartják kényelmesnek. Az Európa több országát érintő kutatás alapján az angolok szeretik a leghűvösebb hálószobát, a legtöbben 15 fokban alszanak.

olvass tovább