Az egyik legnépszerűbb filmsztrá lett a TAG Heuer új márkanagykövete

  • október 21, 2021

Ryan Gosling egy olyan színész, akit nem könnyű kategorizálni. A „Drive-Gázt!” című filmben merengő sofőrként láthattuk, míg az Oscar-díjra jelölt „Kaliforniai álom” című filmben énekes és táncos tudásáról tett tanúbizonyságot. Szerepeiben találunk közös jellemzőket: vakmerőség, szembenézés az állandó kihívásokkal, és az előtte álló lehetőségek megvalósítása. 

olvass tovább

Divat startupok, amelyek a fenntartható fejlődést támogatják

  • május 02, 2021

A startup világ a divatra is óriási hatást gyakorol: ezek a vállalkozások igyekeznek innovatív megoldásokat hozni a megszokott, eseteként elavult gyakorlatok helyett. Egyedi ötleteikkel, markáns vízióikkal megváltoztatják a divatról, a divatiparról való gondolkodást, miközben a szektor legnagyobb problémájára is igyekeznek válaszokat adni. Az alábbiakban olyan fashion tech startupokat válogattunk össze, amelyek az etikus és fenntartható fejlődést támogatják.

olvass tovább

Kívül kicsi, belül nagy. Mi az? – Hyundai i10 1.2

  • április 13, 2021

Rengeteg oka van annak, hogy mostanában fehér holló az a gyártó, aki mini kategóriában új autót mutat be. Talán a divat a legfontosabb oka, hiszen manapság imádunk magasabban ülni. Ha tovább kutatunk a lehetséges okok között, akkor az árhoz, illetve a biztonsági és környezetvédelmi előírásokhoz jutunk. A kis méretű autókra ugyanis ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint egy luxusterepjáróra. A CO2 kibocsájtási határok, büntetések, valamint a különböző kötelezően beszerelendő vezetéstámogató funkciók, biztonsági eszközök ára sokkal nagyobb arányban hat a végső árra, így kis autót vásárolni egyre kevéssé éri meg.

olvass tovább

L’amour toujours Plug-in – DS7 Crossback E-Tense

  • január 09, 2021

Még most is azt kérdezik tőlem, hogy mi ez? A DS márka újnak számít, hiszen csak pár éve történt, hogy a PSA csoport úgy döntött, hogy a Citroen DS kivitelből külön márkát farag, mégpedig a luxus szerelmeseinek. Tudjuk, hogy ott van a Dior, Louis Vuitton, Hermès, Cartier, Jean-Paul Gautier és még sorolhatnám végtelenségig a francia divat és luxusmárkákat, de autóban ez még ismeretlen fogalom.

olvass tovább

KIA Niro PHEV egy igazán praktikus jármű

  • december 24, 2020

Ha olyan autót keresünk, amely divatos, megbízható, olcsó fenntartású, modern technikát rejt magában, zöld rendszámot kaphat, hosszú útra is elindulhatunk vele, mert nem vagyunk kitéve annak, hogy találunk-e elektromos töltőt és mindamellett kényelmes családi autó, amelynek az ára is elérhető, akkor nem sok autó közül választhatunk. Az egyik lehetséges megoldás a Niro Plug-in.

olvass tovább

Városi Luxus – Audi A3 S line 35 TSFI

  • október 27, 2020

A kompakt kategória választása sok esetben egy kompromisszum eredménye. A választási szempont az, hogy legyen az autó mindenre alkalmas. Divatosan mindenre is. Ezt az elképzelést leginkább persze anyagi szempontok motiválják. Szerencsére nem mindenkinél és nem minden esetben a pénz motivál egy döntést. Az Audi A3 ugyanis nem a kompromisszumokról szól.

olvass tovább

Indul az iskolakezdési szezon az Auchanban: a minőség, az ár, a fenntarthatóság és persze a divat is belejátszik a választásba

  • augusztus 14, 2020

Füzetet, írószert és papírárut évente akár többször is, iskolatáskát és tolltartót pedig 2-3 évente veszünk az iskolás gyerekeinknek, derül ki az Auchan adataiból. Ahogy az is, hogy a felelős fogyasztói magatartás már a tanszervásárlásnál is érzékelhető. Az ár és a minőség mellett egyre fontosabb szempont lett a környezettudatosság is, a gazdag kínálatban mind többen keresik a környezetbarát termékeket. Az Auchan idei, minden igényt kielégítő tanszerválasztékában nagy hangsúlyt kap a fenntarthatóság.

olvass tovább

A francia kapcsolat – Renault Espace TCe 225 EDC Initiale Paris

  • június 02, 2020

Vannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.

olvass tovább

Face App japán módra – Lexus RX L 450h

  • április 30, 2020

Tavaly nagy divat volt valamikor az év közepe táján, hogy egy applikáció segítségével megnézhettük, hogyan fogunk kinézni 65-70 évesen. A japán márka ennek a gondolatnak az előfutára volt 2015-ben, ugyanis hiába a modern forma, garantáltan 60 év felettinek érezzük magunkat, ha az RX-et választjuk. A visszapillantóba nézve szinte láttam is magamat70 éves jólszituált üzletemberként.

olvass tovább